Heb niks met andere Catrice foundations met hier heb ik een nieuwe holy grail aan! Jika toko tidak menawarkan harga dalam mata uang lokal Anda, kami dapat menghitung harga dan menampilkannya dengan nilai tukar harian yang diperbarui. Ik heb met deze foundation eigenlijk eindelijk een holy grail gevonden. Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Tahukan Anda bahwa Catrice 24h Made to Stay Make Up, HD Liquid Coverage Foundation 30ml (020 Rose Beige) dan All Matte Foundation Plus Shine Control Make Up - Foundation All Matte 18h adalah Wajah Catrice terpopuler? Topspul wat mij betreft. Dengan diskon hingga 64%, kini anda bisa dapatkan Makeup catrice yang Anda inginkan! Dengan tambahan spektrum luas SPF 15, foundation ini akan melindungi kulit dari perubahan warna (pigmentasi) di masa depan. Deze lichtgewicht vloeibare foundation biedt een goede en natuurlijke dekking en voelt aan als een tweede huid. Enthousiast begon ik met het aanbrengen van deze foundation en toen was ik eigenlijk niet zo enthousiast…. De foundation verdoezelt onzuiverheden tot 24 uur lang: zo is jouw huid langdurig zacht en glad.Dit product is vegan en vrij van parabenen. Produk ini juga bebas dari paraben dan wewangian artifisial, jadi aman buat kulit sensitif. Deze in mijn huidige routine combineren zou nog wel eens kunnen werken! Dat is natuurlijk jammer. Pada dasarnya, cushion itu ada yang berisi foundation, BB cream dan CC cream. Als je jonger bent dan 16 jaar bevestig je dat je ouder of voogd ermee instemt dat je onze nieuwsbrieven ontvangt. Voor mij is de kleur perfect nu, misschien zelfs een beetje te licht met mijn licht gebruinde gezicht van de zon. Nah, kalau Anda punya rekomendasi foundation ringan lainnya yang belum disebutkan di atas, bisa beri tahu kami melalui kolom komentar, ya. Deze foundation heeft een mega goede dekking met een natuurlijke look die extreem licht aanvoelt. Je moet het flesje trouwens wel even schudden voor gebruik. Cushion ini juga punya efek pencerah sekaligus kandungan UV protection untuk melindungi kulit Anda. zonde dat het een tegevaller is want het ziet er zo op het eerste gezicht goed uit. Yap, saking ringannya, foundation ini bisa dengan mudah diaplikasikan pakai jari. Termurah di Shopee Rp 84.000 Rp 168.000 Kunjungi Toko. Zo vertelt Catrice ons dat het een lichtgewicht foundation is met een niet olieachtige textuur (ideaal voor mijn vette huid) en het voelt aan als een tweede huid. De foundation is er in vier verschillende kleuren: Ik heb de kleur 020 Rose Beige ontvangen die vrij licht is met een koele ondertoon. Spaar automatisch punten met jouw Extra Voordeelkaart! Grappig om te zien dat meningen zo kunnen verschillen, zo zie je maar hoe persoonlijk makeup is. Catrice HD 040 Warm Beige Liquid Coverage Foundation geeft je huid een gladde, egale teint. De foundation heeft een hele goede dekking en maakt mijn gezicht meteen mooi matte. Percayakah Anda berbagai daftar harga koleksi Foundation catrice hadir dengan harga mulai dari IDR Rp 29.000 hingga IDR Rp 347.000 di iprice? De foundation heeft een hele lichte kleur en het valt me meteen op dat hij een hele lichte structuur heeft. De fles vind ik wel heel mooi vormgegeven. De Catrice HD Liquid Coverage Foundation is een lichtgewicht, vloeibare foundation die een goede, maar natuurlijke dekking geeft. Catrice Terbaru Φ Next - Hd Liquid Coverage Foundation 30Ml Be7. Foundation cair bebas minyak ini akan menetralkan perubahan warna dan memberikan cakupan penuh. Blend de foundation uit tot je tevreden bent met het resultaat. Clinique Even Better Makeup Broad Spectrum SPF 15 merupakan hydrating foundation yang bebas dari paraben dan ftalat. Dengan kekuatan staying power selama 24 jam, Anda bisa tampil percaya diri selama seharian tanpa perlu touch up. Kali ini rekomendasinya datang dari negeri sakura, yaitu Jepang. Yaitu 01 Light (beige dengan yellow undertone), 02 Natural (beige dengan pink undertone), 03 Caramel (beige gelap dengan neutral undertone), 04 Mocca (beige dengan neutral brown undertone). Temukan beragam produk terbaik lainnya dari Wardah, Maybelline dan Pixy. Oleskan setiap pagi untuk menghiasi kulit dengan lapisan yang lembut seperti sutra. De 24 uur haalt hij trouwens niet, in de middag begin ik alweer met glimmen met mijn vettige huid. Ik vond deze foundation dus al snel als een pannenkoek op mijn gezicht zitten. Jammer dat die tegenvalt! Syuri, 26. RAD ini produk lokal, loh! Tekstur Phyto-Teint Eclat yang ringan ini membuatnya mudah diaplikasikan, menciptakan hasil akhir yang halus dan membuat kulit terlihat bercahaya. Has side job as a mom, wife, and MUA. Kini Anda bisa mendapatkan diskon hingga 64% ketika berbelanja Foundation catrice online! Heeft een egale teint met een hoge dekking. Ik word er echt misselijk van! Jika Anda sedang mencari Makeup catrice, Anda dapat memilih baik Makeup Wajah Catrice, Makeup Mata Catrice dan Makeup Bibir Catrice. Dé makeup webshop. Oef wat balen zeg! Cakupan (coverage)-nya juga tinggi, kodenya “HD”, hihi. Zo een prachtige teint! Namun, hasil akhirnya tetap natural. Ambil jumlah yang dibutuhkan, lalu oleskan dengan lembut ke kulit. Breng 2-3 druppels foundation aan met jouw favoriete make-up tool. Meer informatie. De foundation bevat 30 ml wat een normale inhoud is voor een foundation. Toen werkte ik het nog heel lichtjes verder uit en had ik echt een perfect egaal gezicht! Check ook onze volledige collectie Foundation of benieuwd naar de hele collectie Catrice? Foundation cair dengan cakupan ringan-ke-sedang ini dilengkapi dengan perlindungan matahari SPF spektrum luas. The Catrice HD Liquid Coverage Foundation is new on shelves at Ulta Beauty for $10.99 and I am quaking. adalah foundation tahan lama yang memberikan coverage sempurna, namun tetap terasa tipis dan pas di kulit. Stuur mij een e-mail als er nieuwe berichten zijn. Ik ben fan van de dunne ‘liquid’ foundations omdat die vaak een heel mooi en natuurlijk effect geven aan het gezicht. Dulu RAD hanya punya liquid lipstick, tapi sekarang produknya sudah banyak. Deze lijkt mij juist erg fijn. Met een spons heel mooi licht aan te brengen, wil je meer dekking is die prachtig op te bouwen. Catrice 24h Made to Stay Make Up, Foundation - Prime And Fine Make Up Transformer Drops Lightening dan HD Liquid Coverage Foundation 30ml (020 Rose Beige) adalah dua Makeup catrice terpopuler dari brand ini. Ingrediënten :Aqua (Water), Dimethicone, Talc, Peg-10 Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Polypropylene, Isododecane, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Nylon-12, Hdi/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Sodium Chloride, Hydrogen Dimethicone, Glycerin, Magnesium Sulfate, Disteardimonium Hectorite, Methicone, Ethylhexylglycerin, Silica, Aluminum Hydroxide, Propylene Carbonate, Dehydroacetic Acid, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Parfum (Fragrance), Ci 77491 (Iron Oxides), Ci 77492 (Iron Oxides), Ci 77499 (Iron Oxides), Ci 77891 (Titanium Dioxide). Maar dat kan aan mij liggen:) Cari produk Foundation lainnya di Tokopedia. Ik heb deze ook en ik vind ‘m juist heel fijn! Cocok untuk penggunaan sehari-hari, soalnya light banget dan ada tambahan anti aging ditambah UV protection-nya.